loading...

تبليغات و هداياي تبليغاتي

مطالبي درباره تبليغات

بازدید : 181
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بازاريابي اين روزها بسيار مهم شده است چون در هر حوزه كاري اعم از خدمات ، توليد ، واردات ، صادرات و ... شركت هاي زيادي وجود دارند و شركتي برنده است كه تبديل به برند شود. يكي از راه هاي برند شدن تبليغات و عرضه هداياي تبليغاتي به مشتريان هدف گذاري شده هستند. ابتدا بايد قشري كه از محصولات شما استفاده ميكنند را بشناسيد. اين كار با وجود پيشرفت تكنولوژي و شبكه هاي اجتماعي كار ساده اي است.

يكي ديگر از اهداف هداياي تبليغاتي ...

بازاريابي اين روزها بسيار مهم شده است چون در هر حوزه كاري اعم از خدمات ، توليد ، واردات ، صادرات و ... شركت هاي زيادي وجود دارند و شركتي برنده است كه تبديل به برند شود. يكي از راه هاي برند شدن تبليغات و عرضه هداياي تبليغاتي به مشتريان هدف گذاري شده هستند. ابتدا بايد قشري كه از محصولات شما استفاده ميكنند را بشناسيد. اين كار با وجود پيشرفت تكنولوژي و شبكه هاي اجتماعي كار ساده اي است.

يكي ديگر از اهداف هداياي تبليغاتي ديده شدن محصول است. ممكن است محصول شما بهترين كيفيت را داشته باشد اما تا زماني كه مردم آن را نشناسند و استفاده نكنند متوجه اين موضوع نميشوند و شما هم آن چنان كه بايد به درآمد نميرسيد. كسب و كار هر چند كوچك هم كه باشد ، نياز به درآمد زايي دارد تا ادامه پيدا كند و گسترش بيابد. با دادن هداياي تبليغاتي به مردم به كمك درج كردن نام تجاري بر روي كالاهايي كه مشتريان در زندگي روزانه خود از آنها استفاده كنند، شما مي توانيد جايگاه برند خود را در اذهان عمومي جا بيندازيد يا ارتقاء دهيد.

هزينه كم : ديگر مزيتي كه هداياي تبليغاتي دارند ، نسبت به ديگر روش ها كمتر است. به عنوان مثال بنر هاي شهر و تبليغ در تلويزيون ميليون ها هزينه دارند و ممكن است آن قشري كه ميخواهيد بر روي آن ها تاثيرگذار باشد، اصلا اين تبليغات را مشاهده نكنند. يك اشانتيون يا يك هديه كوچك اما شما را در خاطر مردم نگاه ميدارد ، اين موضوع را به خاطر داشته باشيد كه يك اشانتيون يا هديه كوچك خود راه بزرگي براي افزايش وفاداري مشتريان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه يا فروشگاه هستيد بهترين روش براي تشكر كردن از خريد مشتريانتان، اهداي يك اشانتون به آنهاست.

شما با عرضه هداياي تبليغاتي‏ ، كالا و خدمات خود را به آنها معرفي مي كنيد. به اين ترتيب بر اثر تلاش هاي شما آنها مجبور نيستند براي تهيه خواسته ها و نيازهايشان به زحمت بيفتند. با ارائههداياي تبليغاتي شما به مشتريان خود يادگاري هاي كاربردي و هداياي تبليغاتي خاص را هديه مي دهيد كه مي توانند با حفظ و نگهداري و استفاده مستمر از آنها كالاها، خدمات و نام و نشان تجاري شما را هميشه به ياد داشته باشند.

ممكن است تبليغات زياد مشتري هاي شما را سر در گم كند. اما زماني كه در يك نمايشگاه ، همايش يا رويدادي شزكت ميكنيد كه مربوط به محصولات شماست ، مشتريان خود را مستقيما ميتوانيد بشناسيد و هدفگذاري كنيد. براي اين موضوع يبايد از قبل برنامه ريزي كنيد ، هداياي تبليغاتي را آماده و درباره همه چيز از قبل فكر كرده باشيد.

در بسته هاي تبليغاتي ميتوانيد از اقلام خوراكي هاي ارزان قيمت مانند شكلات يا يك كيك ساده استفاده كنيد تا طرفداران بيشتري به سمت شما جذب شوند. در اين بسته هاي تبليغاتي كارت ويزيت و بروشور خود را نيز قرار دهيد تا مشتريان به شما دسترسي داشته باشند. درباره سفارشهداياي تبليغاتي با توليد كننده هداياي تبليغاتي يا شركت هاي هداياي تبليغاتي بايد در تماس باشيد.

بليط هاي قرعه كشي و بن هاي تخفيف از محبوبترين هداياي تبليغاتي براي افراد است. همه دوست دارند در قرعه كشي برنده شوند و همه دوست دارند اجناس را با تخفيف خريداري كنند. در اين نوع تبليغات نيازي به كارت ويزيت نيست و مشخصات شما و شركت بر روي آن ها درج خواهد شد. اما براي بهتر ديده شدن بهتر است همراه آن از خودكارهاي تبليغاتي نيز استفاده كنيد تا ماندگارتر شويد و هديه شما به چشم مشتري كم ارزش نباشد.

بليط هاي مسابقاتي ، سينما و ... تهيه‌ بليت‌ به‌ عنوان‌ هديه‌ بخصوص‌ براي‌ مسابقات‌ و برنامه‌هايي‌ كه‌ بليط آنها آسان‌ به‌دست‌ نمي‌آيد، يك‌ اتفاق‌ بسيار تاثيرگذار است‌ البته‌ بايد ترجيحات‌ هديه ‌گيرنده‌ را در زمينه‌هاي‌ مورد نظر در نظر گرفت‌.

به طور كل مزيت هاي هداياي تبليغاتي عبارت است از : افزايش به رسميت شناختن نام تجاري شركت شما در بين مردم ، توسعه كسب و كار شما با هزينه كم، تاثير پايدار گذاشتن بر روي كاربران ، جايگزيني به جاي كارت هاي تبليغاتي ، استفاده از يك هديه براي تبليغ فيزيكي و تاثير گذار تر، مهيا كردن زمينه بازاريابي قدرتمند تر و ....

در نتيجه براي توسعه كسب و كار خود بهتر است از روش هاي جديدي بازاريابي استفاده كنيد و بدانيد مهمترين راه پيشرفت كسب و كار ، بازاريابي و تبليغات است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 3883
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه